czwartek, 2 stycznia 2014

Z Nowym Rokiem nowym lookiem

Kiedy przychodzi Nowy Rok każda z nas ma ochotę chociaż odrobinę zmienic swój styl- albo go odswieżyc, albo dokonac całkowitej rewolucji w swojej szafie. W związku z tym przygotowałam parę stylizacji, które, mam nadzieję, będą inspiracją do tych zmian.

Nim stylizacje kilka rad dla tych, które chcą tylko odświeżyc swój wizerunek:

1.Zacznij od dodatków- wiele jest w stanie zmienic biżuteria. Jeżeli lubisz, jak ja to nazywam, biurowy styl (marynarka, koszula i powiedzmy dżinsy), a chcesz dodac swojemu lookowi chociaż odrobinę kobiecości, to zdecyduj się na przykład na długie kolczyki- zwrócisz w ten sposób uwagę na swoją szyję, a uwierz mi, że to jeden z najbardziej kobiecych manewrów. W tej roli fajnie się sprawdzi także wisiorek na długim łańcuszku lub brzęcząca (byle delikatnie) bransoletka.

2.Nie bój się kolorów- na przykład jeżeli cały czas ubierasz się na czarno, to postaraj się wprowadzic kolor do swojej garderoby. Nie namawiam Cię do rewolucji, ale do subtelnych zmian. Zacznij od kolorowej apaszki lub szalika- zobaczysz ile się zmieni Twoja twarz, kiedy będzie przy niej kolor, a nie smutna czerń;

3.Nie bój się eksperymentów! Zawsze podobał Ci się styl rockowy, a nigdy nie miałaś okazji spróbowac? Włóż rozciągnięty sweter (tak bardzo w stylu grunge), leginsy i sprawdź jak się czujesz. Jesteś rockmanką, która nagle poczuła pociąg do marynarek? Ok, włóż dżinsy, t-shirt z logiem swojego ulubionego zespołu (Iron Maiden?) i marynarkę i zadawaj szyku ;)

4.Jesteś chłopczycą, ale masz ochotę spróbowac sukienek. Radzę Ci pewnego rodzaju ostrożnośc- nie ubieraj się od razu w jakąś wystrzałową mini i buty na niebotycznej szpilce. Spróbuj założyc leginsy, jakąś dziewczęcą tunikę i baleriny. Leginsy dadzą Ci poczucie bezpieczeństwa, a baleriny i tunika upragnioną dziewczęcośc.

ALE PRZEDE WSZYSTKIM SZUKAJ I EKSPERYMENTUJ I WSPANIALE SIĘ PRZY TYM BAW :)

To jest tylko kilka wskazówek, ale sądzę, że mogą okazac się przydatne.

A teraz stylizacje:

 Ta stylizacja jest dedykowana właśnie miłośniczkom stylu biurowego. Zobaczcie- w zasadzie nic nie zmieniłam. Zmieniłam jedynie materiał, z którego wykonane są spodnie, z grzecznej bawełny na rockową skórę. I zestaw od razu nabiera pazura. Jednak z racji tego, że koszula jest zapięta pod samą szyję nie staje się zestawem rockowym, cały czas jest stylizacją dzienną i grzeczną, ale już nie tak bardzo grzeczną. Torebkę dobrałam do jednego z kolorów występujących na koszuli. Buty mają obcas, ale jest to obcas dośc niski i stabilny przez co są wygodne i daję gwarancję, że bez problemów będziesz mogła w nich biegac cały dzień.
 A tę stylizację określiłam jako łamanie konwencji- spróbuj, na pewno nie pożałujesz. Dlaczego łamanie konwencji? Letnia spódnica zimą? A czemu nie? Dobierz do niej czarne, grube rajstopy i botki na stabilnym obcasie, najlepiej w tym samym kolorze. Chyba nie muszę wspominac, że uzyskasz efekt nóg do samego nieba? Jest to pożądany efekt do spódnicy o fasonie syreny, ponieważ ona bardzo nogi eksponuje. Do ciemnego dołu dobrałam jasną górę- sweter w kolorze nude wspaniale rozświetli twarz. Czarna torba z dżetami doda rockowego pazura. No właśnie- ta stylizacja jest idealna dla wszystkich tych, które wcześniej hołdowały stylowi dziewczęcemu, a mają ochotę na rockowy.
Kiedy zobaczyłam tę sukienkę naprawdę nie mogłam się powstrzymac. Moim zdaniem jest ona idealna dla wszystkich chłopczyc, które chcą pokazac się od bardziej kobiecej strony. Spójrz, nie podkreśla zbyt mocno kształtów, ale delikatnie je opływa i wspaniale ekponuje nogi. Okrągły kołnierzyk także jest niezwykle kobiecy. Do srebrnych paciorków na nim dobrałam srebrne czółenka. Plisy także są niezwykle dziewczęce. Już widzę jak wspaniale będą wirowac w tańcu-  taka sukienka jest bardzo dobrą propozycją na sylwestra i na każdą inną imprezę taneczną. Jest jednak dośc trudna w wizażu. Jeżeli dodasz do niej loki, to uzyskasz efekt "starej maleńkiej". Proponuję bardziej nowoczesną fryzurę. Co powiesz na gładki koński ogon? Uważam, że fajnie sprawdziłby się także koczek baletnicy- utrzymałaby się wtedy bardzo dziewczęca konwencja.
 Tę stylizację utrzymałam w stylistyce retro. Jeżeli zazwyczaj chodzisz w spodniach, a masz ochotę wyeksponowac nogi, to spróbuj założyc szorty- zimą i jesienią idealnie sprawdzą w się w zestawieniu z czarnymi grubymi rajstopami. Botki na obcasie są w lekko rockowym stylu, co doda stylizacji w stylu retro pazurka. Groszki są niezwykle kobiece, a kolor czerwonego wina utrzymuje się w tym klimacie. Jeżeli chcesz utrzymac się w stylistyce retro, to zadbaj o odpowiedni wizaż. Co powiesz na grube loki, myślę, że fajnie się sprawdzą. Uważam, że ciekawym rozwiązaniem będzie także dobranie szminki pod kolor szortów- jeżeli lubisz ciemne usta, to co szkodzi spróbowac? ;)




Tę stylizację dedykuję dla wszystkich nieśmiałych miłośniczek czerni i innych ciemnych barw. Podoba Ci się ekoskóra, ale obawiasz się spróbowac- więc może zdecydujesz się na sukienkę, gdzie tylko dół jest z ekoskóry. Daję Ci gwarancję- zrobisz furorę. Wszyscy się będą zastanawiac czy masz na sobie sukienkę czy bluzkę i spódnicę. Złote dodatki bardzo ladnie zgrywają sie z czernią. Nadają jej nowego życia.











Jeżeli chcesz się przekonac do kolorowych spodni to nie wskakuj od razu w takie w kolorze strażackiej czerwieni, spróbuj może najpierw z kolorem czerwonego wina. Jest to niezwykle kobiecy i wdzięczny kolor. Zestawiłam te spodnie z panterką. I stanęłam przed dylematem- dodac skórzaną kurtkę i tworzyc mocno rockowy (choc dośc oczywisty zestaw), czy poszukac jakiejś innej drogi.  No i własnie stwierdziłam, że poszukam nowej, innej drogi. I właśnie dlatego przygotowałam panterkę w wersji bardzo kobiecej. Czarna marynarka dodałaby pewnej ostrości, a mi zależało na czym innym, więc dodałam karmelową o miękkim fasonie. Dodanie botków w kolorze nude również jest bardzo kobiecym zestawieniem. I co panterka nadal taka straszna? Wiecie co? Może i ja się na nią skuszę ;)




Spódnice ołówkowe są niezwykle kobiece, niesamowicie podkreślają biodra. Zazwyczaj nosimy je w wersji mini, a ja tutaj pozwoliłam sobie zaproponowac ją w wersji midi- nie jest to typowe rozwiązanie, ale co szkodzi spróbowac :) Zestawiłam ją z luźniejszym swetrem- fajnie wyrówna proporcje. Apaszka w delikatny kwiatowy wzór jest niezwykle kobiecym dodatkiem- ponadto jest szalenie praktyczna: jeżeli się zrobi chłodniej, to się nią otulisz. Z racji tego, że midi jest bardzo trudną długością- często skraca nogi- zestawiłam spódnicę ze szpilkami w kolorze nude. Do tego ultrakobiecego zestawu dodałam złoty zegarek w męskim stylu i trochę cięższą brązową torebkę.






Co myslicie o tych stylizacjach? Która z nich najbardziej Wam się podoba? Zamierzacie odświeżac swoją garderobę w 2014 roku?

8 komentarzy:

  1. Jakbym tak mogła z całej stylizacji coś podobierać i ułożyć swoją :) hihi. Sama tworzysz te kombinacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tworzę je sama na www.allani.pl

      Usuń
  2. Stylizacja ze skórzaną spódnicą bardzo wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Planuję w końcu zdecydowac się na poszerzenie mojej garderoby o jakiś element ze skóry

      Usuń
    2. a mnie ta z bluzką w panterkę. ta stylizacja ma w sobie wiele elegancji. ja wraz z nowym rokiem nie zamierzam wiele w sobie i swoim otoczeniu zmieniać

      Usuń
    3. Właśnie bardzo się starałam, aby pokazac panterkę od trochę bardziej eleganckiej strony. Cieszę się, że się udało :)

      Usuń
  3. sukienka z kołnierzykiem jest bosska.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu swoim i Rudzielca- dziękuję :)
      Też się w tej sukience zakochałam, ma w sobie coś niezwykłego ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)