czwartek, 4 lipca 2013

Potrzebna włosowa porada!

Jak już wspominałam w poprzednich postach planuję zadbać o swoje włosy. Zaopatrzyłam się w kilka rzeczy i chciałabym poznać Waszą opinię na ich temat- dobrze wybrałam czy źle? :) 

Więc tak:
Przede wszystkim postanowiłam zakupić sobie drewniany grzebień z szeroko rozstawionymi zębami do rozczesywania moich fal. Na plastikowej szczotce zostawało mi bardzo dużo włosów- zobaczymy jak spisze się grzebień :) raz już się czesałam i bardzo pozytywnie się zaskoczyłam :) 19,90 zł




Postanowiłam myć włosy metodą OMO i tak do pierwszego O kupiłam odżywkę Isana połysk koloru z filtrami uv za 5,69 zł

Do mycia szampon Babydream za 4.99

A jako drugie O maskę Alterra z granatem i aloesem za 9,69 zł

Do tego wszystkiego dołączyły jeszcze czepki i spryskiwacz do oleju czy wcierki.


Niedługo będę musiała pofarbować włosy więc postanowiłam skorzystać z promocji i kupić farbę Olia. Zachęciła mnie cena 15,99 zł, łagodny skład i kilka pozytywnych recenzji które przeczytałam na Waszych blogach :)


Moja siostra kupiła mi jeszcze olej kokosowy i wodę brzozową. 

Myślicie, że na sam początek dobrze wybrałam? Trudne te początki :P



21 komentarzy:

  1. Najgorzej zacząć,moim zdaniem wybrałaś bardzo dobrze:) jeszcze dodałabym jakąś odżywkę b/s i ochronę na końcóweczki, niektóre dziewczyny polecają serum na końcówki z apteczki babuni- Joanna.

    POzdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do końcówek mam płynny jedwab używam już od jakiegoś czasu.Odżywkę bez spłukiwania też mam ale z silikonami nada się?

      Usuń
    2. :) Napiszę tak skoro masz z silikonami to ją zużyj:) Bo przecież szkoda wyrzucac;) Tez stosuję z silikonami i jakoś tak mocno nie zaszkodziły;) Najważniejsze to dobrze je oczyścić raz na dwa tygodnie szamponem z sls :) Polecam Barwę:)

      Usuń
    3. dzięki! :) szamponów z sls mam pod dostatkiem niestety...

      Usuń
  2. Myślę, ze to wiele dobrych kroków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drewniany grzebień - bardzo dobry wybór, sama mam bardzo podobny i sobie chwalę :) Co do produktów kosmetycznych, to ciężko coś powiedzieć gdyż sama musisz niestety przetestować, co będzie Twoim włosom służyło, a co nie ;) Ja mogę polecić olejowanie - używam Sesy i działa, kokosowy (który jak widzę kupiłaś) też dużo osób chwali. Życzę wytrwałości i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam falowane włosy, którym nie służy moja szczotka... Może drewniany grzebień będzie dobrym wyborem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka chciała bym cię zaprosić do konkursu makijażowo paznokciowego więcej informacji na blogu http://malwina305.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wyrobię się z terminem (wczasy) to chętnie się zgłoszę :)

      Usuń
  6. A co to metoda OMO? Bo pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywianie Mycie Odżywianie mam jeszcze za mało informacji żeby je przekazywać ale zachęcam do poszperania na innych blogach- kopalnia wiedzy! :)

      Usuń
  7. ja mam szczotkę tangle teezer ale Twój też jest dobry:) tylko delikatnie czesz nią włosy!:) mi ososbiście ten szampon z babydream nie odpowiada-używam rosyjskich kosmetyków lub szampony z alterry:) kup sobie do olejowania body oil dla ciężarnych kobiet jest wrosmanie za około 12 zł. polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę testować po kolei wszystko co polecacie :) ale rosyjskie kosmetyki mnie bardzo kuszą i chyba jako pierwsze zagoszczą w mojej łazience :D

      Usuń
  8. wybrałaś dobrze, ja bym na Twoim miejscu dorzuciła jeszcze Gliss kur o którym już pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. grzebień jest świetny :-) powodzenia życzę w pielęgnacją włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba też powinnam kupić sobie taki rzadki grzebień

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dobry początek :) babydream jest póki co moim najlepszym szamponem jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)