czwartek, 23 maja 2013

Biustonosz do ćwiczeń Shock Absorber

Na początku ćwiczeń wydawało mi się, że wystarczy koszulka i krótkie spodenki :) Szybko jednak przekonałam się w jakim by łam błędzie, ponieważ zwykły biustonosz uwierał mnie przy wykonywaniu niektórych ćwiczeń i przesuwał się, przez co zwyczajnie było mi niewygodnie. Pomyślałam, że może zacznę ćwiczyć bez niego ale to także nie zdało egzaminu- biust bolał i "był wszędzie" :P dodam może jeszcze, że jest całkiem spory. Po 5 dniach nie wytrzymałam i postanowiłam, że koniecznie muszę kupić sportowy stanik. Po przeczytaniu recenzji w internecie i przejrzeniu cen, zdecydowałam się na Shock Absorber. Zapłaciłam za niego na allegro 48 zł z przesyłką. Nigdy nie miałam żadnego biustonosza tego typu więc nie mam porównania ale ten sprawdził się doskonale. Nie uwiera i zostaje na miejscu bez względu na rodzaj wykonywanych ćwiczeń. Ma 3 stopniową regulację pod biustem (dzięki czemu nawet jeśli troszkę cm nam zginie nadal będzie służył) i siateczkę ułatwiającą oddychanie skórze. Myślę, że nie bez znaczenia jest też fakt, że jest po prostu ładny :). Dla mnie ma on jeszcze jedna zaletę- mam skłonności do zaokrąglania pleców a skrzyżowane ramiączka pomagają mi utrzymać prostą postawę. Podsumowując- zdecydowanie i z całym przekonaniem polecam Shock Absorber! Doskonale spełnia swoją funkcję, ma bardzo przystępną cenę i piękny kolor. W końcu o biust trzeba dbać prawda? :D




Te czarne wstawki to właśnie wspomniana wyżej siateczka- na zdjęciach tego nie widać.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny, ja bym w nim chodziła na co dzień pod jakąś bluzkę z szerokimi 'pachami' :D bo ma ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym sobie takie sprawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)