wtorek, 21 maja 2013

Odpowiedzi Rudzielca

Przyszedł czas i na mnie :)

Zostałam nominowana do zabawy przez http://prettinessfashion.blogspot.com

1. Od jak dawna prowadzisz bloga..
Od kwietnia
2. Czym się kierowałaś gdy go założyłaś..
Nasza znajomość z RudąMarudą zaowocowała chęcią podzielenia się swoją wiedzą na temat pielęgnacji, miłością do kosmetyków, książek filmów, ubrań... Wszystkim co obie kochamy :)
3. Skąd czerpiesz swoje inspiracje..
Właściwie nie umiem odpowiedzieć na to pytanie... wszystko jest w stanie mnie zainspirować.
4. Jaki kosmetyk uważasz za kultowy, który zawsze znajdzie miejsce w Twojej kosmetyczce..
Tusz do rzęs!
5. Czy przed kupieniem kosmetyków sprawdzasz najpierw jego recenzje, czy kupujesz w ciemno ..
Sprawdzam. Jeśli jednak coś mnie oczaruje lub zaciekawi podejmuje ryzyko :P
6. Co uważasz w sobie za swój atut..
zdecydowanie rzęsy :)
7. Jak starasz się eksponować swoje atuty..
Nakładam na nie dwie warstwy tuszu
8. Czym się zajmujesz na co dzień ... 
Jestem doradcą do spraw pielęgnacji i wizażu
9. Co dla  Ciebie jest podstawą w makijażu..
Idealnie dobrany kolor podkładu, zmatowiony pudrem, wytuszowane rzęsy i róż.
10. Czy masz określone cele w życiu, wiesz co chcesz robić, czego pragniesz..
Po części moje życie jest zaplanowane, jest jednak wiele kwestii na które jeszcze nie mam pomysłu
11. Kogo podziwiasz, cenisz, kto jest Twoim idolem ... 
Mama <3



1. Gdzie najchętniej wyjechałabyś na wakacje?
Miejsce jest mi obojętne. MUSI BYĆ CIEPŁO! :D
2. Kosmetyk moich marzeń to...?
Nie ma takiego :) ze swoich jestem w 100% zadowolona.
3. Wolisz fast foody czy domowe jedzenie?
Domowe
4.Ulubiona piosenka?
Nie mam jednej ulubionej ale unforgiven zawsze będzie wywoływać u mnie wiele emocji.
5.Co najchętniej zmieniłabyś w swoim wyglądzie?
Jestem w trakcie zmieniania tego :) chciałabym schudnąć
6.Twój ulubiony kosmetyk do makijażu to...?
tusz do rzęs
7.Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji twarzy to...?
Cała seria do pielęgnacji skóry młodej i wrażliwej Mary Kay
8.Wolisz kosmetyki drogeryjne czy półprodukty kosmetyczne?
Jeśli mam tylko taki wybór to drogeryjne :)
9.Wolisz solarium czy naturalną opaleniznę?
Zdecydowanie naturalną. W solarium byłam raz w życiu :)
10.Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato! <3
11.Najprzystojniejszy aktor to...?
Oni wszyscy sa przystojni :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)