środa, 15 maja 2013

Zabawa

Zostałam nominowana do zabawy przez http://prettinessfashion.blogspot.com


Zasady:
"Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać pytania.
UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!!"



1. Od jak dawna prowadzisz bloga..
Od kwietnia
2. Czym się kierowałaś gdy go założyłaś..
Ciekawością z czym to się je, chęcią podzielenia się swoim rudym światem z całym światem.
3. Skąd czerpiesz swoje inspiracje..
Ojej z wielu źródeł. :) Jeżeli chodzi o pisanie to moim wzorem zawsze będzie moja Mama, która pisała genialnie. Jeżeli chodzi o kwestie ubraniowe, to jestem fanką Trinny i Suzzanah
4. Jaki kosmetyk uważasz za kultowy, który zawsze znajdzie miejsce w Twojej kosmetyczce..
Nie wyobrażam sobie życia bez pudrowego podkładu mineralnego ,różu mineralnego i czarnego tuszu do rzęs
5. Czy przed kupieniem kosmetyków sprawdzasz najpierw jego recenzje, czy kupujesz w ciemno ..
Raczej w ciemno
6. Co uważasz w sobie za swój atut..
Talię- jeżeli chodzi o wygląd, Upór, siłę i konsekwencję w dążeniu do celu jeżeli chodzi o charakter.
7. Jak starasz się eksponować swoje atuty..
Lubię dopasowane bluzki, sukienki w stylu lat 60 z podkreśloną talią.
8. Czym się zajmujesz na co dzień ... 
Studiuję i jestem doradcą do spraw pielęgnacji i wizażu w firmie kosmetycznej
9. Co dla  Ciebie jest podstawą w makijażu..
Oczy, lubię je miec mocniej podkreślone, rzęsy muszę miec zawsze wytuszowane.
10. Czy masz określone cele w życiu, wiesz co chcesz robić, czego pragniesz..
Tak. Może to naiwne i utopijne, ale po prostu chciałabym byc szczęśliwa. A jeżeli chodzi o plany zawodowe, to chciałabym albo uczyc w liceum języka polskiego, albo wykladac jakiś przedmiot literaturoznawczy na uczelni i robic karierę naukową.
11. Kogo podziwiasz, cenisz, kto jest Twoim idolem ... 
Moja Mama, Mój Dziadziuś :)
 
 
To są moje odpowiedzi, RudejMarudy, Rudzielec też do Was przemówi, ale to w swoim czasie :)
 
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)