poniedziałek, 10 czerwca 2013

Mata do ćwiczeń

Na początek postanowiłam kupić tanią matę żeby móc ćwiczyć "Skalpel". Bez niej w czasie ćwiczeń na podłodze bolały mnie łokcie i kolana, poza tym położyć się na macie jest znacznie przyjemniej niż na zimnych panelach :D. Na allegro zamówiłam najtańszą matę antypoślizgową i okazała się bardzo dobra :) Pod naciskiem pojawiają się wgłębienia ale po chwili mata wraca do prawidłowych kształtów co uważam za duży plus,  ponieważ znaczy to, że amortyzuje! Nie urywa się, jednak kiedy stopy trochę się spocą delikatnie się ślizgają.


Tak wygląda w przybliżeniu- struktura sprawia, że ma lepszą przyczepność.

Jej wymiary to 173x61 cm a cena to 19 zł + przesyłka. Zdecydowanie polecam jej zakup jednak radziłabym dołożyć troszkę pieniędzy do tej niż kupować najtańszą, ponieważ ta jest wzmacniana jakąś siateczką (info od producenta) i nie zniszczy się tak łatwo. 
Postanowiłam urozmaicić moją aktywność i kupiłam skakanki :) pojawi się porównanie! W przyszłym tyg zaczynam bieganie a skakanka wydaje mi się dobrym wstępem i przygotowaniem :) 
RudaMaruda dodała top listę lekturową i chyba pomyślę nad stworzeniem własnej :)


Jeśli nie chcecie stracić obserwatorów podpiszcie petycje! Więcej szczegółów na  http://chcemyobserwatorow.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Cena bardzo fajna i przyjemniej będzie Ci się ćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też przymierzam się do zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie kupiłam dla siebie maty bo jak zobaczyłam ich wybór na tej stronie https://poranaruch.pl/jaka-mata-do-cwiczen-opinie-ranking/ to mam teraz dylemat. Okazuje się, że są różnej grubości a jedna to nawet składa się jak puzzle. Muszę się zastanowić, którą powinnam sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są różnego rodzaju maty do wyboru teraz. Konkretny wybór zależy od przeznaczenia. Na stronie https://powerrubber.com/kat/mata-antyposlizgowa/ znalazłem maty przemysłowe antypoślizgowe, takie już profesjonalne i wysokiej jakości. Do klubów fitness, szkół, hal sportowych jak najbardziej odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)