wtorek, 11 czerwca 2013

Ujarzmić nieujarzmione :D

Dziś przyszedł czas na tusz do stylizacji brwi Wibo, który kupiłam w Rossmannie w czasie -40%. Chociaż nie używam go długo już mogę z całym przekonaniem stwierdzić, że to bardzo dobry produkt!
Opis Producenta..
Dobrze wyregulowane, w kolorze naturalnego brązu brwi, nadadzą twarzy niepowtarzalny wygląd i sprawią, że Twoje oczy będą wyeksponowane. Makijaż będzie wyglądał naturalnie, gdy brwi będą dopasowane do kształtu twarzy i zachowają swą pierwotną linię.
Pomocna przy codziennych zabiegach upiększających może okazać się nowość firmy Wibo - Eyebrow Stylist. Jest to brązowy tusz do stylizacji brwi, dzięki któremu w prosty i szybki sposób, będziesz mogła podkreślić brwi i nadać im idealny kształt. Zastosowanie kosmetyku pozwoli skorygować niedoskonałości brwi: optycznie je zagęści, doda koloru oraz zatuszuje nierówności. Dodatkową zaletą tuszu jest żelowa konsystencja, która pozwala na równomierną i dokładną aplikację kosmetyku.
 Moje brwi to istna komedia :P każdy włosek układa się w inną stronę co daje efekt Draculi :P Po użyciu tego produktu brwi pozostają "na miejscu" tak jak je rano ułożę ( o ile oczywiście nie wyczyniam niestworzonych rzeczy). Generalnie uważam, że absolutnie wszystkie obietnice zostały spełnione :) Jestem z tego produktu baaaardzo zadowolona mimo, że duża szczoteczka początkowo sprawiała mi spore problemy. Po 2-3 użyciach przestała mi całkowicie przeszkadzać. Nie wyobrażam sobie makijażu bez użycia tego kosmetyku! Gdyby nie promocja chyba bym na niego nawet nie spojrzała bo ma takie nijakie opakowanie... Niestety mimo wielkich chęci nie udało mi się zrobić przyzwoitego zdjęcia brwi ale będę się starać i może jeszcze dziś uda mi się coś opublikować :) tak to jest jak się ma beznadziejny aparat...

Ostatnio zaopatrzyłam się w nową torebkę Oodji i buty Ryłko :)


W rzeczywistości buty wyglądają znacznie lepiej ale najważniejsze jest to, że są nieziemsko wygodne! Bez problemu przechodziłam w nich cały dzień :)

5 komentarzy:

  1. Muszę się przyjrzeć temu cudu do brwi, szukam wciąż czegoś idealnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie to mój pierwszy produkt tego typu ale jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  2. Zdjęcia brwi ciężko zrobić -wiem coś o tym ;) Wibo może kiedyś spróbuję, chociaż słyszałam różne opinie na jego temat.

    P.S. Wyłącz weryfikację obrazkową, jeżeli chcesz mieć więcej komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz bo byłam przekonana że weryfikacja jest wyłączona :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)