wtorek, 16 kwietnia 2013

Domowa depilacja woskiem

   Mam mocne, grube i rosnące w zastraszającym tempie owłosienie... Już kilka godzin po depilacji nogi są szorstkie bo włosy już przebijają się przez skórę co jest uciążliwe zwłaszcza latem. Zakupiłam depilator, niestety nie byłam w stanie znieść bólu i odłożyłam go na półkę gdzie leży już 3 lata :P Postanowiłam skorzystać z wosku, jednak cena u kosmetyczki nie wydawała mi się zbyt atrakcyjna ze względu na to, że musiałabym zabieg wykonywać co jakieś 2 tyg więc uzbierałaby się niezła sumka. Poszperałam na allegro, forach, na youtube i zaopatrzyłam się w zestaw do depilacji woskiem. Zawierał podgrzewacz do wosku, 100 pasków, i 8 wkładów do podgrzewacza. Przed zabiegiem skóra powinna być speelingowana, odtłuszczona i posypana np zasypką dla dzieci dla ochrony- tak też uczyniłam. Wprawdzie wosk rozgrzewał się około 40-50 min ale zdecydowanie warto poczekać :) co do podgrzewacza to stanowczo polecam jego zakup, ponieważ podgrzewa wosk do odpowiedniej temperatury i utrzymuje ją przez cały czas trwania zabiegu-znacznie ułatwia to prace i mamy pewność, że się nie poparzymy. Obejrzałam kilka filmików instruktażowych na youtube i wykonałam sobie samodzielnie w domu depilacje łydek, ud, całych rąk i wąsika. Przyznam się, że do zewnętrznych stron ramion potrzebowałam pomocy. Na szczęście do domu w tym momencie wrócił M i pięknie we wszystkim pomógł :) Nawet lepiej mu to wyszło niż mnie :) Efekt jest naprawdę fantastyczny a zużyłam niecały jeden wkład! Na koniec użyłam zwykłej oliwki bambino. Cenowo też wychodzi bardzo korzystnie, ponieważ za cały ten duży zestaw zapłaciłam ok 70 zł podczas gdy zabieg na łydki u kosmetyczki to ok 40-70 :D. późniejsze koszty też nie są wysokie- wkład woskowy ok 5zł, paski 100 szt ok 6 zł na allegro. Wosk nakłada się dziecinnie prosto dzięki opakowaniu z rolką- nic nie kapie, nie brudzi i aplikuje odpowiednią ilość produktu. Zachęcam do obejrzenia filmików, które są bardzo użyteczne. Tutaj macie zdjęcie wkładu:

Jeśli macie jakieś pytania- piszcie :) za jakiś czas pojawi się notka o olejowaniu włosów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)