wtorek, 23 kwietnia 2013

Make up dzienny paletką Sleek

Paletki Sleek są bardzo popularne, dlatego ja również postanowiłam jedną z nich wypróbować. Moja palteka to Oh So Special nr 658.

Pokażę krok po kroku mój pomysł na makijaż z wykorzystaniem tylko tego produktu. Moja twarz została wcześniej pokryta podkładem i pudrem mineralnym. Nałożyłam bazę i cała powiekę ruchomą pokryłam różowym cieniem.


Następnie przyciemniłąm zewnętrzny kącik oka i dodałam odrobinę tego samego koloru w załamaniu powieki.


Podkreśliłam jeszcze bardziej sam zewnętrzny kącik oka.



Środek powieki pokryłam błyszczącym cieniem.


Przestrzeń pod łukiem brwiowym i wewnętrzny kącik oka pokryłam białym matowym cieniem i podkreśliłam linię rzęs.


Na końcu wytuszowałam rzęsy.

Cienie odrobinkę się osypywały jednak praca z nimi jest dosyć łatwa. Wieczorem dodam kolejne zdjęcie makijażu- zobaczymy jak z trwałością :D Na razie jestem bardzo zadowolona - mają dobrą pigmentację i ładnie wyglądają na powiecie. W rzeczywistości makijaż jest odrobinę bardziej intensywny jednak ja nie umiem ustawić swojego aparatu by nie "zjadał" kolorów... :( Postaram się to nadrobić. 

Makijaż wydaje mi się odpowiedni na dzień. Mam nadzieję, że Wam się podoba :) 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
tak makijaż prezentuje się po ponad 8 godzinach

Jestem bardzo zadowolona :) Cena niska (ok 35 zł) a jakość bardzo przyzwoita! 

2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)