środa, 17 kwietnia 2013

Pędzle- porównanie

   Kiedy zaczynałam swoja przygodę z makijażem wydawało mi się, że pędzle to tylko wymysł by wyglądać bardziej profesjonalnie. Z perspektywy czasu mogę się z czystym sumieniem wypowiedzieć, że bez pędzli trzeba się znacznie bardziej napracować a i tak nie osiągniemy równie fantastycznego efektu (przynajmniej ja tego nie potrafię). Posiadam dwa komplety pędzli- Mary Kay (do pudru, różu, do kresek i grzebyczek w jednym, do nakładania cieni x2, do rozcierania cieni) i Roberto Giovanni (chyba wszystkie mozliwe :P). Może zacznę od ceny :) pierwszy zestaw kosztował mnie 260 zł natomiast drugi ok 50 zł. Jak widać różnica w cenie znaczna- w jakości niestety także.
 Mary Kay
Roberto Giovanni

Pędzlami z Mary Kay (mimo że jest ich znacznie mniej) jestem w stanie zdziałać dużo dużo więcej niż wszystkimi pędzlami z allegro.  Na aukcji widniała informacja, że pędzle są naturalne- obawiam się, że sprzedający nie ma pojęcia jak zachowują się i jak wyglądają naturalne pędzle. Syntetyki i to słabe... Produkty nie trzymają się pędzla, zanim zdążę nałożyć cień na powiekę mam obsypaną całą bluzkę. Nie sądzę żeby to była moja wina, ponieważ z pędzlami Mary Kay nic takiego nigdy nie miało miejsca. Pokaże Wam zdjęcie tego samego cienia nałożonego na tą samą bazę pędzlem MK (z lewej) i RG (z prawej).
Przepraszam za moja rękę :P wyglądam jakbym nie miała palców :P

Jak widzicie pędzle mają wpływ nawet na odcień koloru. Wprawdzie nie jestem zbyt zaskoczona skoro cały zestaw kosztował tyle co jeden dobry pędzel :P Przed zakupem czytałam pozytywne opinie na temat tego zestawu jednak ja bardzo żałuję tych wydanych pieniędzy- w to miejsce miałabym kolejny użyteczny, dobry pędzel. Słyszałam wiele dobrych opinii o tanich a całkiem niezłych pędzlach z dwóch firm - Hakuro i Maestro. Sama ich nie posiadam ale jeśli kiedyś się dorobię to na pewno doczekacie się recenzji :) a to makijaż wykonany pędzlami MK- niby mało ale żadnego więcej nie potrzebuję :)


Chcecie notkę o pielęgnowaniu pędzli? Może macie jakieś inne sugestie? Czekamy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)