poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Szafir- cień do powiek w kredce

  Ten "kredkocień" to jeden z moich kosmetycznych zakupowych niewypałów. Producent informuje, że kredka nie ściera się, nie kruszy i nie osadza w załamaniu powieki... Niestety to tylko czcze obietnice, ponieważ na mojej powiece kredka natychmiast osadzała się w załamaniu powieki, a podczas aplikacji kawałeczki wkładu odrywały się pozostawiając na powiece kremową grudkę. Mam kolor biały 0-1 , ponieważ kupiona była z myślą o stosowaniu jej jako koloru bazowego na całą powiekę. Efekt był taki, że cienie bardzo ciężko się rozprowadzały i nawet te które wcześniej świetnie się spisywały, po krótkim czasie zwijały się razem z kredką. Kolor jest perłowy a konsystencja kremowa niestety jedynym miejscem gdzie wytrzymuje dłużej niż godzinę jest wewnętrzny kącik oka. Bardzo żałuję ale nigdzie nie mogę doszukać się składu tego produktu, co nie za dobrze o nim świadczy. Na stronie producenta kosztuje 15.90 zł a zważając, że była użyta 2 razy i leży w pudełku, to zwyczajnie strata pieniędzy. Moje powieki nie są tłuste i zazwyczaj kolorówka dobrze się na nich trzyma, dlatego zdecydowanie nie polecam tego produktu i na pewno nigdy więcej go nie kupię.


Początki zawsze są trudne, pomóżcie nam i piszcie komentarze! :) 

2 komentarze:

  1. Ja również używałam tego produktu. JEST BEZNADZIEJNY. Mam z tą kredką dokładnie takie same doświadczenia jak Ty. Nie chce się rozcierać, ściąga w załamanie powieki, zostawia grudki. Nie kupujcie jej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jej uzywam jako kredki na dolna powieke i jest swietna. Mam 3 kolory, grafitowy, zielony i niebieski. Uzywam ich od kilku dobrych lat.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)