czwartek, 11 kwietnia 2013

Układ Zamknięty- recenzja

Nasz specjalny, choć ciemnowłosy,  wysłannik- moja siostra- był w kinie i stworzył dla Was, Kochani Rudzielce, recenzję. Zapraszam do lektury :-)

Najnowszy film Ryszarda Bugajskiego Układ Zamknięty opowiada historię trzech przedsiębiorców- Marka, Piotra i Grzegorza, którzy w skutek zmowy prokuratora ( jak zawsze genialny Janusz Gajos) i naczelnika urzędu skarbowego (dawno niewidziany na dużym ekranie Kazimierz Kaczor) zostają oskarżeni o działanie w zorganizowanej grupie przestępczej. W jednej chwili mężczyźni, którzy byli na szczycie, stracili wszystko, zostali odseparowani od rodzin, ich świetnie funkcjonujące przedsiębiorstwo upada. Jedyną osobą, która stara się im pomóc i dojśc do prawdy jest młody dziennikarz.
Moją uwagę zwróciły kreacje kobiece- Magdaleny Kumorek, Beaty Ścibakówny i Moniki Kwiatkowskiej. Bohaterki nie były jedynie tłem historii. Podjęły próbę rozbicia "układu". Starały się wyciągnąć ukochanych mężczyzn z więzienia. Historia oparta jest na faktach. W filmie nie brakuje brutalnych scen. Więcej nie zdradzę- zapraszam do kina.

No to moje Rudzielce- ktoś widział film? Czekam na Wasze opinie i komentarze.

Z rudym pozdrowieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)