poniedziałek, 12 sierpnia 2013

50 faktów o mnie- Rudzielec

Bardzo lubię czytać takie posty na innych blogach i sama postanowiłam stworzyć listę 50 faktów o mnie :) Jeżeli chcecie mnie bliżej poznać to zapraszam do lektury

  1. Mam na imię Milena i szczerze z całego serca tego imienia nienawidzę!
  2. Jestem bardzo wrażliwa i potrafię popłakać się na reklamach (!).
  3. Studiowałam wzornictwo jednak tylko przez pól roku- to zupełnie nie dla mnie.
  4. Od października zaczynam studia na kierunku doradztwo filozoficzne i coaching :)
  5. Nie mogę dobrać dla siebie okularów przeciwsłonecznych. Wybieram najmniejsze zło i chodzę w takich w których przynajmniej nie wyglądam odrażająco :P
  6. Nigdy nie akceptowałam swojego ciała bez względu na to jak wyglądałam.
  7. Sobą czuję się w czerwonych/rudych włosach. Moje naturalne zupełnie do mnie nie pasują.
  8. Jestem w stałym związku od 4 lat.
  9. Jestem zaręczona.
  10. Jestem strasznym leniem ...
  11. i nerwusem :P
  12. Mam problem z poznawaniem ludzi na ulicy :P moi sąsiedzi zostali rozpoznani po 3 latach :P
  13. Mam młodszą o 4 lata siostrę i młodszego o 11 lat brata :)
  14. Uwielbiam wyprzedaże! Większość mojej szafy kupiłam w okazyjnej cenie :P
  15. Nie biorę żadnych leków (chyba,że to sytuacja poważna). Leczę się ziołami itp
  16. Jestem chorowita
  17. Kiedyś miałam tak wprawną rękę, że potrafiłam namalować na paznokciach co chciałam. Przestałam jednak ćwiczyć i już tego nie potrafię.
  18. Obecnie jestem 11 dzień na diecie :P
  19. Jeśli nie jestem w czymś najlepsza-przestaję to robić (choć wiem,że to głupie)
  20. Śpiewałam w 2 zespołach i nawet odnosiłam sukcesy.
  21. Uwielbiam czytać!
  22. Moją ulubioną autorką kryminałów jest Erica Spindler.
  23. Uwielbiam zwierzęta.
  24. Miałam szczura obecnie mam papugi nimfy i labladora Bazyla.
  25. Nienawidzę sprzątać.
  26. Kocham gotować.
  27. Lubię wieczorami obejrzeć film z rodziną.
  28. Prawie nie imprezuję.
  29. Uwielbiam wiosnę.
  30. Zanim się do czegoś zabiorę lubię najpierw posiąść wiedzę teoretyczną :)
  31. Cierpię na zapalenie nerwu kulszowego :(
  32. Robiąc notatki używam skrótów myślowych- niewiele osób będzie w stanie to rozszyfrować :)
  33. Lubię uczyć się na skojarzenia.
  34. Mam pamięć fotograficzną.
  35. Jestem bardzo blisko związana z rodziną.
  36. Nie mogę chodzić w japonkach, ponieważ rozjeżdżają mi się palce i najmniejszy z nich leży na ziemni :P
  37. Nie wyobrażam sobie życia bez smartfona.
  38. Nie palę
  39. Alkohol piję bardzo rzadko.
  40. Słabo pływam i boję się wody.
  41. Uwielbiam mięso :P nie wyobrażam sobie bez niego życia!
  42. Jedyny serial jaki oglądam to "przyjaciółki"
  43. Fascynuje mnie potęga ludzkiego umysłu.
  44. Wolę kupować książki niż je wypożyczać. 
  45. Lubię bawić się modą.
  46. Nie podążam jednak ślepo za trendami.
  47. Ubieram się dziewczęco.
  48. Moje ulubione perfumy to jadore
  49. Nie potrafię suszyć włosów na szczotce.
  50. Mam prawo jazdy na samochód i motor :P


Jeśli dotarłyście do końca to gratuluję! Teraz wiecie o mnie już troszkę więcej :) Znalazłyście ze mną jakieś wspólne cechy? :)

Rudzielec


2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)