poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Hakuro i Maestro- Spełniły oczekiwania?

Już jakiś czas temu kupiłam pędzel Hakuro H50-flat top i Maestro 420- kuleczka rozmiar 6. Z recenzją postanowiłam zaczekać aż się dobrze poznamy i dobrze zrobiłam, ponieważ moja opinia uległa zmianie :)



Zacznę może od kuleczki maestro. To miłość od pierwszego użycia! Nie wyobrażam sobie w tym momencie malowania bez tego pędzla :) Używam go w załamaniu, w wewnętrznym kąciku czy do podkreślenia dolnej linii rzęs. Nie drapie i nie gubi włosia. Uważam, że to bardzo porządny pędzel tak samo jak inne tej firmy które miałam okazje używać. Jego trzonek jest odpowiednio długi i ciężki- przez co dobrze mi się nim pracuje. Jestem nim zachwycona zwłaszcza, że kosztował tylko 17 zł!


 Drugi pędzel- Hakuro na początku nie wzbudził mojego zachwytu. Przed użyciem należy go zmoczyć aby pochłaniał mniej produktu i na początku podkład "mazał" mi się po twarzy. Nauczyłam się go jednak używać i bardzo się polubiliśmy :) to także bardzo przyzwoity pędzel, mięciutki i nie gubiący włosia. Jego trzonek jest gruby ale nie przeszkadza w użytkowaniu. Jedynym jego minusem jest to, że białe włoski nie chcą się domyć żadnym sposobem. Mimo to, pędzel wygląda dobrze a efekt wygląda na zamierzony. Mam nadzieję, że włoski tylko się zafarbowały a nie zatrzymuje się tam podkład bo sprawa higieny wyglądałaby słabo. Do tej pory jednak zmian na skórze nie zauważyłam, myję go bardzo dokładnie więc powinno być ok. Cena 33,9 zł.



 Zapewne większość z Was zna te pędzle :) ja jestem z nich bardzo zadowolona. A Wy jakie macie opinie na ich temat? :)



Rudzielec

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie miałam ani hakuro ani maestro. Ale musze sobie sprawić:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) dobra jakość za przyzwoite pieniądze :)

      Usuń
    2. Marzy mi się cały zestaw pędzli Hakuro:)
      Podkład na mokro? chyba bym nie umiała nałożyć;P

      Usuń
  2. Portal Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom który powstał z myślą o każdym, tz iż jego prostota i funkcjonalność mają za zadanie w prosty sposób pomóc każdemu użytkownikowi z Radomia w profesjonalny i szybki sposób zamieścić ogłoszenie drobne by klient był w pełni zadowolony z usługi jaką my mu dostarczamy. Nasz portal Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom jest przyjazny wyszukiwarką co sprawia iż ogłoszenia drobne i oferty pojawiają się błyskawicznie w Google.pl ma to ogromne znaczenie ponieważ każde ogłoszenie pojawia się nie tylko w naszym serwisie z Radomia lecz w całej gamie wyszukiwarek więc mamy pewność iż ktoś na pewno znajdzie nasze zamieszczone ogłoszenie. Sprawdź frazy kluczowe "Ogłoszenia Radom" "Ogłoszenia drobne Radom" dla Radomia i przekonaj się iż nasz portal trafia do tysięcy mieszkańców powiatu Radomskiego.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)