piątek, 16 sierpnia 2013

"Kobiety, które inspirują"-zapowiedź cyklu

Ten post jest krótkim wprowadzeniem do tego, co będzie się działo na blogu przez najbliższy czas. Rudzielec już zasygnalizowała w poprzedniej notce- zaczynamy nowy cykl. Zatytułowałyśmy go "Kobiety, które inspirują". Będzie dużo bardziej rozbudowany niż cykl "Trendy". Powiem, że jego konstrukcja będzie dośc nietypowa :) Dlaczego? Otóż na jeden odcinek będą się składac trzy posty.
Pierwszy: stylizacje inspirowane bohaterką (zajmowac się tym będę ja. W zestawieniach będę wykorzystywac najbardziej typowe elementy stylu danej postaci, ale możecie się spodziewac także prac na skojarzenia, dalszych interpretacji).
Drugi: post literacki (sama nie wiem jak to innaczej określic. Chodziło mi po głowie, żeby nazwac to felietonem bądź artykułem, ale chcę byc uczciwa wobec mojego sumienia polonistki) na temat bohaterki, którego główną myślą jest odpowiedź na pytanie "Dlaczego jest to kobieta, która inspiruje". To także moja, bo polonistyczno-literacka- działka.
Trzeci: makijaż. Podobnie jak w przypadku stylizacji możecie się spodziewac makijaży wykorzystujących coś typowego dla danej bohaterki, bądź pracy na skojarzenia. Ale nie będę mówic więcej, bo za to odpowiedzialny jest Rudzielec.

Obie z Rudzielcem bardzo cieszymy się na ten cykl, ponieważ to będzie nasze wspólne dzieło. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. A teraz lecę szalec na allani.pl :)
Łapcie pozdrowienia.
RudaMaruda

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny- zostaw ślad i podziel się ze mną swoją opinią i spostrzeżeniami :)